Sual:
Gelmesinden ümidimizi kestiğimiz nisap miktarından fazla tasarruf hakkımızın olmadığı bir para vardı. 10 yıl sonra alabildik. Zekâtını verecek miyiz?Cevap:
Zayıf borç olduğu için geçen senelerin zekâtı verilmez. Ele geçtikten sonra zekât zamanı bunun da kırkta birinden zekâtı verilir.Alakalı Başlıklar